Wednesday 24 August 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1432H


Get More Best Graphics Aidilfitri Comments at Myfwenster


As Slm,

Saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri 1432H, kepada semua kaum muslimin/muslimat di Malaysia terutama kepada keluarga tercinta, sahabat-handai, dan customers saya. Saya menyusun sepuluh jari mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki jika saya ada melakukan kesilapan yang tidak saya sedari. Maklumlah manusia tidak lepas melakukan kesalahan dan tidak sempurna, yang sempurna hanyalah ALLAH.

Sempena Hari Raya ini, biz saya tidak beroperasi dari 29 Ogos - 5 September 2011. Saya pun nak balik kampung untuk berhari raya. Berhati-hati di jalan raya ketika anda memandu yea.... Biar lambat asalkan selamat sampai ke destinasi masing-masing. Kalau sesak2 di jalan raya, harap bersabar kerana itu memang adat kalau datangnya setiap perayaan. Sabar itu separuh daripada iman.

Jumpa lagiiiiiiiiiii........

Wslm

">

WEEeeeeeeeeeeeeeeeeee SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI WEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment