Monday 21 November 2011

NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA

NAK KEMBALI TERUNA? INI LAH PRODUKNYA....

Kembalikan keperkasaan anda dengan minuman berkhasiat Nur Sutera Cafe Kembali Teruna, berkesan menangani masalah dalaman lelaki tanpa sebarang kesan sampingan. Bertindak secara menyeluruh, membekalkan tenaga maksimum keseluruh tubuh anda,meransang tenaga kelakian menjadikan anda seorang lelaki idaman isteri sepanjang masa. Rumusan herba yang kaya dengan kuasa penyembuhan dalaman, akan memberikan kesan awet muda pada tubuh anda.

.KHASIAT NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA
* Melancarkan tenaga kelakian
* Menghilangkan sakit otot
* Menghilangkan kebas, penyakit gout dan resdung
* Mencuci buah pinggang
* Membuang racun dalam badan
* Melawaskan pembuangan najis
* Membantu masalah paru-paru
* Menurunkan berat badan
* Meningkatkan pengeluaran hormon
* Awet Muda
* Melancarkan peredaran darah
.CARA PENGAMBILAN : Minum 2 paket 1 hari, 1 paket pagi dan 1 paket petang, Gunakan air panas untuk mendapatkan kesan yang terbaik. Untuk tenaga seksual, minum 1 jam sebelum bersama dengan isteri. 
.KESAN SAMPINGAN : Tiada
.INFO BERGUNA : Kebanyakan lelaki kini lebih peka mengenai erectile dysfunction (ED) atau mati pucuk dan mereka sedar tentang risiko itu apabila usia meningkat Jadi, mereka makan dan menjalani kehidupan yang sihat. Namun, pada hakikatnya, semakin ramai lelaki menghadapi masalah ED pada seawal usia 30-an! Zakar – Satu kelalaian besar..!! Semakin banyak alasan mengapa lelaki harus belajar bagaimana mempertahankan organ genital dari awal kerana tiada siapa tahu kemunculan ED dan kadang-kadang anda tidak berupaya menghentikannya.
Apakah anda inginkan signifikan dan ketegangan zakar?
Zakar tidak tegang dengan baik adalah salah satu tanda awal lelaki yang menghadapi kehilangan daya seksual. Disebabkan usia atau tekanan, zakar tidak tegang dengan sempurna, lambat tegang dan mengakibatkan mati pucuk. Beberapa ribu oang berpendapat kesihatan zakar adalah perkara utama yang difikirkan apabila usia mencapai 35 tahun ke atas. Lebih ramai lelaki pada masa kini terpaksa mencari kaedah berkesan untuk merawat dan memlihara kesihatan zakar.
Jika anda menghadapi masalah zakar tidak tegang, ketidakmampuan untuk mempertahankan ketegangan atau jika anda berasa lemahdan lesu dalam hubungan suami isteri, NUR SUTERA CAFE KEMBALI TERUNA telah mengeluarkan formula ekstrak herba dalam bentuk minuman yang sedap lagi berkhasiat. 
HARGA W13'sC= RM25.50 
HARGA PASARAN = RM 28.00 (SM) /  RM32.00 (SS)

No comments:

Post a Comment